Wednesday, March 22, 2006

welcome to my house

depan enterance F1Actually welcome to my house to is the theme of the Petronas Malaysian Grand Prix this year.

Aku memula ingat thn ni mema xde dh la nk dapat tgk F1 lagi,kalo takat tgk kat TV feel dia lain dr tgk live..Sepanjang weekend lepas aku lepak kat CC SpeedFinger station,nilai,dekat jela ngan litar F1 tuh,kira masa qualifiying session pun dpt dgr bunyi kete dia..mlm sabtu tuh,dlm kol 11 lebih ade la sorang brother dtg nk print,aku pun dh tgk org xamai,kasik jela masuk,pehtu beborak jela ngan dia..ngah2sembang tetiba dia bukak cite pasal F1 nie..

"abg dok edit menda tuh"
"ni ha pasal F1" (dengan loghat kelate yg agak pekat..sib baik aku fhm..muahahaha)
"abg g ker"
"g,mu xg ker"
"nk g cemana,thn ni xde tiket free la"
"ko nk g ke,kalo nk g kasik nama ngan IC no kat aku"
"tul ke ni bang"
"kebetulan ade member aku xg esok,rezeki ko ni,bg aku nama ngan ic ko,pegi ke xblkg cite"

aku pun selambe jela kasik ic aku kat dia..

"ko nk g sesorg ke,kalo ade kwn sorg leh gak,ni pun ade lagi satu kosong nie"

aku pun dok pk,sape yg agak dekat ngan tempat aku nie,terpk bob,aku terus la kol,dia pun nk g,so aku mintak jela nama full ngan no ic..lepas dh kasik sume,aku tanya la

"kita masuk ni under mana,xkn nk pakai borang tu jerk?"
"skg ni F1 dh pandai,dia kasik borg je kat sume IPT,so esok ko masuk pakai nama lecturer IKBN Sepang"
"kita dok kat hill ker"
"dok kat tower (sambil buka plan litar F1 tuh)"
"uish..kat grandstand la nie erk.."

mase tuh gumbira gle ati aku,dapat gak ngk F1 kat grand stand,mema feel dia lain..bunyi dia menambah kepanasan litar tuh..heheheMase g tuh mema besh gle,yg xbeshnya parking je mhl ckit,rm50..adeh..

one in thousand fans Grand stand enterance

0 comments:

Post a Comment