Monday, March 27, 2006

Industrial Training

adeh...last week mema aku bertukar profession terus dr seorg budak pratikel bhgn network menjadi seorang yg serba boleh..muahahaha

arini isnin
aku masuk je opis,bos aku dh paggil,soh wat floor paln utk company aku nie,ok la leh time lagi,memula dlm otak aku mema floor plan network..upanya dia soh wat floor plan siap skali ngan measurement,pehtu nk yg detail pasal space sume..adeh..masak aku..bukan leh wat camtu jerk,kne naik atas ukur bilik yg ade kat floor opis nie,kne ukur luas meja..mcm2la ukuran yg aku wat..siap akak accountant tuh ckp
" zali pinggang akak xnk ukur ke.."
aku bls la
" alah pinggang akak 27 je kot,akak kan mcm kerengga"
kembang kempis isung dia aku ckp camtu..muahahaha

aku wat ukuran sme dlm 3-4ari,siap skali ngan lukis design sampai bos ngan GM aku puas ati,aku xtau la bape kalo kne appeal,aku terpk balik,nape aku xmasuk jd arkitek,aku berbakat upanya..mauahahah


ari jumaat
aku kne wat sesuatu yg aku rasa luar jangkaan aku...
memula masa bos panggil aku ingat alah sure ade menda xpuas ati lagi psl plan yg aku wat tuh..masuk bilik dia,dia ajak aku kuar bilik..tunjuk kat air aircond yg dok menitik,adeh..aku terbayang dh,sure nk soh aku panjat aircond nie..mema tu la yg dia soh aku wat..
aku buka la cover aircond tuh,sure sumbat nie..main taram je..aku rasa mcm aku hebat gle masa tuh..confident je ckp
"saya rasa hos ni tersumbat la bos..ni kalo tarik ni,kuar air leh cuci balik"
"ko tarik la,aku tadah ngan dustbin nie"

aku mula la pasang niat jht,masa naik tgga,ade 3org director dok tgk,yg GM ni dok pgg gak dustbin tuh..aku pun tarik la hos tuh,ketat gak..hampres tulla..aku sentap skali,air kuar melambak..yg paling best mase air kuar tuh bos aku thn ape ntah,licun la dia mandi ngan air aircond tuh,yg lagi best,dh air mercik kne dia,bukan nk ngelak ke,dia g thn gak..aku nk gelak xleh..cuak pun ade..
mase air dh kurang,org lain thn,dia g mandi..ape lagi,bantai gelak la aku..muahahaha..GM aku mandi air aircond..sian dia tp klaka..hehe
pas basuh tgn sme,aku terpk gak,kalo aku ade sijil dlm pomen aircond ni bagus gak,aku ade bakat upanya...hehehe


adeh..aku busan xde kje nk wat lak nie,ni yang nk g servis sme aircond kat opis nie..muahahaha..

0 comments:

Post a Comment