Saturday, March 04, 2006

Result

Finally,after 2month waiting,i got my result
Puas ati aku bila tgk slip exam,even slip tuh bukannya on paper but discan dr original slip result aku. Maybe ni la usaha aku for last semester and i still proud to have result like this..alhamdulillah...

Actully nk dapat result ni bukan senang,dh la tunggu surat xsampai2,last2aku terus email senior lecturer to inform that i'm still don't get my result,kne ade action dr lecturer br berjalan upanya admin nie..sampai last2lecturer aku soh admin scan and send it to my email la,puas ati aku dapat tgk result,even ade xpuas ati ckit...adakah aku ni xcukup ilmu agama agi,maybela sbb tu aku dapat A- je,syukur jela jali.

nyway ade sbb aku xngantuk,maybe dapat chat ngan someone special,fren of mine..leh layan je..xkira la yg penting aku rasa mcm ap je pagi2buta nie..hehe..br leh tdo dgn lena..

nnt pape hal aku update lagi la erk...chow

0 comments:

Post a Comment