Monday, March 13, 2006

Current Desktop

Ogenki Desu Ka,

adeh...busan gle arini,nk wat ape pun xde kje,masing2bz wat tender MOD Brunei,nyesal lak aku settle kje sme awl2,kalo x,ade gak kje nk wat arini...muahahaha

so entry kali ni,aku letak jela ape yg terlintas kat otak kira dan kanan aku.

++ My Current Desktop Item ++
Ni la desktop item aku,padat ngan menda2yg aku maleh nk susun,nama je ade jadual tp aku jarang nk ikut sbb menda ni mostly dh settle awl,apsal la ajin sgt aku nie..muahahahaha...

++ What a Weekend ++
Ari jumaat lepas aku masuk kje lambat,sampai opis xde org,sme g side..adeh..memula dh suke dah,aleh2bos kol kne g side gak..mutiara bangsar,dlm otak aku dh terbayang..mesti aku langsat gak ni..dengan selambe aku pun merempit la g sane,dh la aku ni mema faul jln KL nie,dr desa pandan ke bangsar kejap je,tp nk carik mutiara bangsar tuh mema aku sesat la,upanya sebelah pejabat NST,hampres...sesat gak la kiranya...
Ingat g dh sesat,upanya balik pun aku leh sesat gak agi,ntah jalan mane aku balik...muahahahaha,berpeluh gakla sesat..
Pas smyg jumaat,balik opis mula la kne wat kje,tender MOD,adeh nape tetiba aku minat terajin lak nk wat menda2tuh,sampai mlm..kne g bangsar balik,ape punya technician la telekom tuh,yeye ckp menda rosak la,configure xbtol la,padahal dia xon device je...adeh,penat kne g bangsar balik semata2nk on menda alah tuh..
on d way acik aku lak call,soh balik putra,serba slh lak ckp xblk mlm tuh sbb dh janji,2-3x aku ckp sowy walaupun aku tau acik aku xmarah..
balik sambung la wat tender tuh,sampai task aku siap,lega idup bila kje settle nie.
Ari sabtu petang,balik putra..org xde kat umah..wat kje ckit..mlm kuar diner ngan kwn baik aku..hehe,balik umah aku lyn bola jap,pehtu layan chat ngan 'me' sampai kol 1 lebih,abis chat sambung sms pulak..sampai la aku tetdo depan tv..

Ahad ari xproduktif,aku bgn,msk lunch ckit,potg rambut,lepak,tido,2jela..dlm kol8,balik Taman Mawar.. by the way,mase aku nk balik,tgk acik ngan pakcik aku ade kat depan umah...masa slm2tuh,slalu mcm2nasihat dia kasik kat aku..terharu lak.

erm..panjang lak entry aku nie,maklumla xde kje nk wat..muahaha

~Sayounara,Jya mata~

0 comments:

Post a Comment