Monday, January 31, 2005

aku,air panas dan tabliq..

sory la lame xupdate,xde menda menarik pun nk kongsi cite..

mlm weekend lepas aku ngan dak2kelas aku g mandi kat air panas GADEK,best ctu,awek ramai,kira cerahla mata..huhu..start mandi kul 12am sampai la kul 4am,kira last skali dak2aku jer..tp mema best la..

on de way nk balik member aku ajak la aku g tengkera(dkt2ngan pantai klebang sane) dia kate ade perjumpaan ngan semua student IPT kat melaka nie,aku pun xpk dh terus time je..sampai ostel kul 5am tdo..

kul 7 bgn smyg,mandi&siap2terusla g tengkera ngan member aku tuh,sampai2je aku terkujat gak,apsal sume org pakai kepiah nie,aku dh la pakai bj belang2..mema nmpk la lainnya,sengal tull..upenya tabliq punya program,siap member aku ckp,selamat datang ke kumpulan kami..sambil gelak2..pokemon...nk marah xleh nk gelak xleh..huhu

aku pun masuk la ke dlm madrasah tuh,mema tulla perjumpaan ngan student IPT melaka,tp berbincang pasal tabliq,pokemon..aku masuk jap..dgr cera,mah dlm 30minit,pastu cabut la..sanggup dok dlm kete dr kul 930 sampai kul 1.00,bayangkanla kepanasan aku dlm kete..aper nk jadik ngan aku nie..huhu

persoalan aku skg nie...adakah aku dh jadik org tabliq.??

0 comments:

Post a Comment