Sunday, February 06, 2005

\\..sesaje..//

skg ni xramai kengkawan yang leh caye..kawan 10 thn pun kengkadang makan kawan balik...

aku xtau la ape jd pada diri aku ni,kengkadang rasa mcm aku yang bersalah jerk,org lain wat salah pun org salahkan aku,padahal aku terlibat ckit jerk..ntah la..

This story happen after i got my 3rd semeter result,before this it all seems like normal,i donno why la. Menda ni aku pun xtau salah aku ke x,tp yang penting nya aku mema xsuka nk wat masalah sbb aku mema xsuka masalah.
Perihal cite ni camni, member baik aku (aku letak nama minah jela) minat kat sorang lagik member aku gak( aku letak nama mamat jela) ,actually diorg ni baru je kenal,before this aku xtau la. Yang pasti sikap minah dh berubah bila nk beborak ngan aku,skg ni xde borak dah. Yang paling ketara minah ni xsuka kat aku masa pas dapat result, aku ngan kengkawan,bertukar2la tanya result memasing. Minah pun tanya la aku result aku,dh kengkwn tanya ,aku jwb jela,bila aku tanya dia balik terus laser aku

minah : yang ko nk tau result aku nape"
aku :la.. apsal ko nie
minah : result aku hak peribadi aku,aku nk bgtau ke x, tu hak aku..
aku : kalo ko xnk ckp result ko,ko jgn tanya result aku bape..

aku diam jela pastu aku blah,terkejut ngan jwpn yang member aku kasik,nyesal la rasanya aku tlg dia mase study sesame,tlg ajar ape yang xphm,tp ni balasan dia kat aku..aku ingat benda ni abis kat ctu je..

Ade satu mlm tu kitorg tgk gamba dak kelas aku kawen kat pc member aku,yang si minah ni la jd org tlg tekan button NEXT tuh,pastu dia terslh tekan,sume org ckp&gelak,niatnya juz nk wat lawak,aku dok sebelah dia pun ckp la,tp xde la kuat pun,juz lawak2je,tetiba dia pandang aku..terus sound

minah: ha ko pandai kan jali,ko tekan la

pastu ade kwn aku nk tekan pun dia xbg,dia ckp

minah : alah xyah..xyah..biar jali yang tekan..

apsal nk tala ke aku lak,padahal punya amai dak2 ade kat ctu,balik bilik ade la geng2aku yang dok tanya,ko gaduh ke ngan minah tuh...aku nk ckp ape..diam jela.

Berbalik pasal dia minat kat member aku mamat nie,dia mema minat kat minah nie,aku nk ckp apa,biar jela,actually mamat ni pun dah ade GF kat IPT lain,memula aku ingat nk ckp kat minah tp pas ape yang dia wat kat aku,lantak ko la minah..dulu pun couple ngan pakwe org gak,bukan nk selidik,main rembat je....nmpk gayanya minah ni akan couple ngan pakwe org skali lagik,kesian gak tp biar la..biar dia sedar sendiri. Actually,minah ni penah tipu aku dulu,mema aku xdpt time la apa yang dia wat kat aku dulu,tp aku lupakan jela,kengkwn,nk gaduh watpe..tp kali ni dia wat palat lagi ngan aku,lantak ko la..

so sesape yang ade kwn tu,jgn la dok main ckp belakang ke ape,rasa kawan ko salah ckp jela..

5 comments:

ladywada said...

haik?? apesal mcm poyo je minah ni? dia ade xpuas ati kat ko tp xluah kot.. mende buruk ni da dia simpan leh jd nanah. tu yg dia bantai sembur je kat ko tuhh... ih ih

Jali's said...

ntah aku pun tatau sbb ape,biar la bukan ade effect pun kalo xnk kawan ngan aku,belambak lagi kawan lain..huhu

ladywada said...

tp aku rase baik ko slow talk ngan dia. tanye dia. mmg le tak effect tp korang pernah rapat sgt kan.. sayang le

apitt said...

ops... tru story ke ni?? ni citer lame ke baru?? aku kenal ke minah tu???

Jali's said...

true story ma..
xkisahla sesape pun,yang penting aku hapy ngan apa yang aku wat dah la

Post a Comment