Monday, February 14, 2005

cuti

selamat menyambut maal hijrah kepada sume mereka yang beragama Islam dan selamat ari raya cine kepada sume cine2 dimana saje anda berada.

ni lama dh xupdate sbb cuti panjang sempena raya cina dan disambung maal hijrah pastu sambung lagi dgn cuti weekend,dkt seminggu gak cuti:d

ntah la apa azam thn baru nie,ingat nk baiki diri jd lebih baik,xmo dah dok kaco2org nie, tp ntah la,camtu la azam aku tiap2 tahun tp xde nmpk pun progressnya,yang nmpk semakin ari peragai cam tu gak,xpun semakin jd teruk..
ermm....bila la ko nk berubah ni jali..
Berbalik cuti raya cine aritu..balik umah pun sbb akak aku bertunang,ok la dh selamat dia jd tunang org tp xtau la bila nk kawen,yang paling penting pasni giliran aku lak..huhu

dlm cuti tu jugakla ade sepupu aku masuk spital,xcident,dengan baik ati aku pun g lah melawat dia kat hospital seberang jaya,sampai sane baru nk parking dah jupe org kg aku,nk naik lift jupe org kampung aku lagi,kuar lift jupe org kampung aku lagi,masuk wad tgk2dkt 7org penduduk kampung aku masuk spital,ade xcident,ade yang branak,mcm2la kesnya,rasa macam wad tu dipenuhi ngan irg kampung aku je..huhu

Dh puas bercuti kat kampung,aku pun menumpang kawan aku balik ke melaka nie..dr tol jawi ok je,xde kesesakan traffic pun..lepas je tol ipoh,jam pun mula la,kete gerak pun nk x nk je,punya la slow,last2member aku redah ikut lorong motosikal,baru gerak dlm bape KM tgk2jam lagi,line moto pun jam gak..sampai kat lembah bernam baru tau upenya ade xcident tp jalan menghala utara,tp yang jamnya menghala ke KL,upenya amai yang slow nk tgk xcident tuh..tp yang best xcident tuh sebiji je wira,yang lain sume kete mewah,jaguar,merc,BMW,honda civic,..yang tu jela aku perasan..pastu terusla nk singgah semayang kat hentian sebelah,tp sume hentian penuh,lembah bernam yang jarang org singgah pun leh jam..last2kitorg kuar kat tanjung malim,semayang asar. Pastu ilek jap pastu teruskan perjalanan sampai umah makcik member aku..bayangkan aku gerak dr penang kul3pm,sampai sungai buluh kol 10,7jam wei..kematu buntut..huhu
pas pekena nasik ayam yang best kat umah makcik member aku,kitorg pun bertolak la balik melaka..kuar kul 11 sampai kul 245am kat melaka..pastu aku zzzz....

ni kat dalam kelas cisco nie,ntah ape yang dia ngaja nie,sengal je...

0 comments:

Post a Comment