Sunday, January 09, 2005

pemelahapan

EDISI JUMAAT

Ari jumaat aku balik dr unikl terus g umah bad sbb memula derang kate ade kelas pagi tuh,lagipun ari jumaat mema lepak kat umah dak bad nie,ade je keje yang nk wat,ingat mamat datang upenya dia leh lak tdo sampai petang,so aku semayang ngan bad jela aritu..huhu

Ptg tu kitorg kuar g MINES jap,mama mamat soh dia beli ink ngan kertas ape ntah,siap bawak contoh kertas lagik..huhu, dh alang2kat mines kitorg pun melantak la burger prosperity yang baru kuar tuh,bg aku xkenyang la,kalo tau baik aku rembat big mag je..tp nk gak try.

Balik mines,anta barang kat umah pastu kuar balik,ingat nk g minum kat gerai precinct 11 tuh,upenya dh tutup..alang2dh nk kuar minum dengan mamat yang kempunan nk mkn ABC,kitorg pun g lah mapley, tp pephm jela kalo mapley wat ABC..huhu

Ingat pas minum2nk balik dh,bad lak ajak g MMU amik vcd entiti tp ni versi indon pun-tp konsep dia tv reality,masyuk gak tp banyak potong..pastu balik la.

Sampai umah,lepak jap member kitorg nizam lak msg mintak lagu melayu yang jiwang2..huhu syahdu jer memlm mintak lagu camtu..sesuatuh nie..huhu..mamat dengan semangatnya terus burn dlm dvd,4.7Gb lagu melayu,bape banyak lagu..:-D dh alang2nk jupe,kitorg pun minum la lg sekali kat mapley,neezam banje..huhu

Balik umah terus layan cite entiti indon tadik, memula seram pastu sangap...pastu aku terus tetdo..wakakakaka

EDISI SABTU.

Bangun je pg sabtu tuh ingat mlm nk kuar dh,tetiba tingat lak kat member aku yang masuk IJN tuh,umo baru early 30seh,kene jantung tersumbat,4dr5saluran dh sumbat,tp dia dh operate dengan selamatnya lah..

Aku sampai IJN kul 1130camtu terus la g tgk dia,dh ok pun cuma tggu isi kat dada dia yang bekat operate tuh cantum balik,dr nk jahit..dia pun byk la cite,operate 8hours,ICU 7days,pastu skg ni dh dkt sebulan kat wad..di kate memula pas kuar dr icu tuh,kalo batuk je air+darah memancut kuar dr dada dia,upanya dr xsedut abis air operation kat dada dia tuh,dh kene wat lubang balik kat dada sbb nk sedut air..pas dh ok, Dr nk amik sempel tisu jantung dia lak,cara Dr amik tuh mema kejam,tebuk bwh ketiak without bius,mskkn mcm btg sampai dpt tisu..meraung la..aku yg dgr pun takut..yang xthn tu ingat skali je,upanya yang memula tuh diorg xdpt tisu lagik so kene la wat benda tu skali lagi,takut aku..ingat nk jogging je ptg nie..dh lama xbersukan..huhu

Balik singgal KL Sentral,mkn la zinger KFC tuh,kenyang...sampai umah je bad lak kate kempunan nk mkn satey kajang,diorg xtau jln,dh alang2aku sampai kat medan sate kajang tuh xkn nk tgk je,aku pun rembat la 10btg..pastu segah..perut penuh...huhu
2yang xnk kwn ngan diorg nie,kan perut aku dh semakin membesar,jangkitan diorg nie...wakakakaka

pastu bad nk claim duit minyak..mase aku dok tulis ni pun dia anta YM! lagi,nk claim duit minyak sorang 5hengget..huhu..

EDISI AHAD...

bgn kol 10,bc paper kat tenet nie,pastu dok update menda alah nie sampai skg..

0 comments:

Post a Comment