Tuesday, January 18, 2005

@ YEEZZZZAAAAA>>!!!!

huhu...best giler semalam,ari yang paling aku xleh nk lupe sepanjang idup aku kat UniKL nie..hehe

nk dijadikan cite semalam result utk faculty aku da kuar,memula kate kol9pg dh leh amik tp pephm jela,aleh2kul2br leh amik..huhu
Aku pun g lah ngan geng2aku g kat admin MICET nk jupe kak ain,alah yang aku cakap becak tuh..huhu..upenya result ade kat akak yang sorang lagik,berdebar gak..dh la bebudak laki kelas aku kate sape dapat result paling tinggi kene belanje air jus gelas besar kat railway..singgit je segelas,murah..huhu
kitorg pun dengan berdebar campur takut g la maik result kat akak tuh,mcm xcaye je tgk2result aku,i got it!! aku dpt cukup mkn je 3.50,lepas la dean list..huhu..pastu member aku si jeli lari,ape lagik kitorg kejar la,pas puas kene ugut ngan bebudak,dia pun tunjuk la result..perrghh...3.65 seh,secara rasminya dia la kene belanja minum mlm nie..huhu
Abis je kelas technical english dlm kul 1045mlm,kitorg pun kuar la sebijik kete,3bijik moto..jeli banje minum,tetiba member aku,bapak lak nk banje roti canai sorang sekeping,dia kate aku xpenah dpt result baik camni sepanjang diploma,tetgk degree dpt result ok..nyway dak kelas aku sume result ok,mostly dpt above 3,cume 2,3 org je dpt below 3, tupun dapat 2.9 something..huhuhu...

Memandangkan perut yang lapar,kitorg pun pesan la nasik goreng kampung ngan telur mata,akak yang goreng tuh mcm phm je,sebumbun nasik dia letak ha,jd mcm nasik tambah dah,but then sume lincin..huhu

pastu balik,layan lepak jap tdo la..

chow sin..

0 comments:

Post a Comment