Friday, January 14, 2005

Result exam

semester dh mula dekat 2minggu dh but then result lum kuar lagik...debaran nk tunggu result pun dh ilang dh..

nk dijadikan cite,ari isnin lepas aku g lah kat admin menganta borang loan mara kat akak ain(come nie,sape nk bgtau aku..tp cuma becak ckit je..wakakaka), kak ain ni mcm HEP faculty aku la,sambil dok uruskan pasal loan tuh aku pun jeling2la pc dia,dapat gak YM! dia..huhu,mana leh bgtau ape ID dia..
Mase dia dok godek2pc dia tuh tetiba aku dpt tgk something..huhu...mesti pk lain nie..aku tgk ade list result kat skrin pc tuh,dengan menggunakan kepakaran apitt,kitorg berjaya dpt tgk result masing2,tp dia kate result tuh xrasmi lagik...
Hmm..result aku cam biasala,sume ckit2lagik je..ingat sem first kat cni leh la dapat dean list,apakan daya..kurang 0.06 je nk dapt dean list..syukur jela...

2mlm lepas kat cni ade la perjumpaan dengan pihak JPP(Jawatankuasa Perwakilan Pelajar) kat cni,di samping nk kenalkan pasal diri diorg pun nk dgr la keluhan dr budak2..mcm2la,nk pasang astro la,internetla,water cooler la, air slalu xde la,mcm2la..tp satu je aku xleh lupa...ade budak tingkat atas ade problem sbb burung berak kat bilik diorg..pastu kuar la suara sumbang yang menyampuk.." 'burung' kat tingkat atas memang liar ckit.." mau guling2aku gelak..huhu

Dhla,aku nk balik nie,ni pun saje je datang lab,dh nk tutup pun lab nie...chow

0 comments:

Post a Comment