Wednesday, November 02, 2011

hal dlm kain???

smlm adelah ari yg aku agak bz, bukan sbb ade kelas ke ngajo ke, sbb aku involved in one meeting regarding design the network of 1 of the private/gomen higher institution. Basically smlm nye meeting cuma nk finalized kan je apa yg tertunggak since menda ni da berlanjutan dekat 3thn kot.

Dr memula aku msk kje, menda ni br run, sambung sampai la smlm derang nk finalizedkan menda alah ni da. Actually gua bukan org penting pun dlm meetg tu, biasala nk cukupkan korum je,hahaha

Memula aku decide nk naik kete je ke tempat tu, tp memandangkan tempat kat KL, gua pun dengan senang ati la nk teman kan bini gua g kje, dia g naik LRT, skali sampai je kat LRT bandar tun razak..................

ha amik ko, beratur sampai ke atas jalan, punca dia, Touch n Go offline, pastu kaunter bukak 2 je,nk beli tiket je da 3bijik train lepas, hampeh gila kot. Leh nmpk kot bape ramai org dok beratur. Ok sistem offline aku phm tp ko leh wat announcement je kot kata TnG offline, da org yg pake touch n go ni dok g depan pastu br tau offline da kna kebelakang blk, tu yg wat pack kat tgh2tuh.

Okla, dpt naik tp bila sampe je kat bgnn tu dlm 830, since meeting kol 9, so gua naik la atas dlu,skali hampeh, sorg pun tade, gua trn bwh lik, amik angin, skali kol 9 naik, br ade 2-3org dlm opis. dgr2gaji thn depan da nk naik, bonus dpt setgh bulan gaji, tp kje sampah,bila org kutuk ko melenting, tp mema hakikat korg camtuh. Ade ke kol 9, ko leh trn sarap, naik takat punch n letak bag je, huhu..no komen la.

ok la meetg start kol 945am, and running smooth la, sampai la ke kol 1.

after lunch kol 230, ade la sorg mamat ni, pg xinvolved in meetg, ptg br join. memula ok la, gua pun ok la, skali bila dia start bg opinion je gua da rasa xsedap, apehal lak ni, org da nk finalized br ko nk kasik opinion, masa 3thn org wat ko xde lak nk kasik opinion. da pastu bila msk je pasal UPS, hambik ko, dia siap kasik lecture kat sme org dlm blk tu, dr kol 3 sampai kol 4 lebih dok dgr dia ceramah je, WTF. banyak gak la menda dia kencing, dia ingat sme org dlm tuh xtau agaknya, layankan jela. Sme org xmenjwb sbb dia 'agak tua' la dlm meetg tuh, kalo sebaya da kna da tu.

Ingat sempat la siap sme smlm, last2xsempat gak, so arini aku x g sbb ade kelas, pastu aku xnk ngadap muka mamat tuh, kang aku da start question, leh gaduh lak, better aku xg lgsg.


eh ape kaitan ngn tajuk?? ntah aku main taip je.hehehe

0 comments:

Post a Comment