Thursday, November 03, 2011

gua kje mlm

ok, smlm tajuk xkna ngn cerita tp arini gua janji kat lu org mesti tajuk dia kna ngn cerita punya.

gua wat kje mlm, tp gua segan la nk cite kat org lain, kang gua cite, ilangla keganasan gua selama ni, penat jela muka gua penuh dengan lubang2 bekas jerawat, tu belum masuk kesan gigitan cinta dr tebuan kat dahi gua. Gua brani bet, ganas cemana pun lu org, xkn ade kesan sengat tebuan kat dahi luorg, kalo luorg ade kesan sengat tebuan kat dahi, leh geng ngn gua, kalo x,
xyah, lu blk cite kat mak lu gua xnk amik lu msk jd geng gua,jgn ngs depan gua, gua gns,kang gua sepak lu,nk? mcm cite kl gengster x gua? sory samsul,gua bukan xnk berlakon filem lu, tp lu yg xajak gua!

gua nk bukak cite pasal gua kje mlm ni pun gua pk kat sethn lu tau x, lu ingat gua senang ke nk bukak sme cite kat blog ni sbb tu gua xupdate blog ni kat sethn, gua pk abis2dlu sblm gua cite. kang lepas gua cite lu jgn pandang serong kat gua lak,gua tetap lelaki yg gns maa, tp dihujung hati perut gua ni ade gak tersimpan sisi2lembut tp gua bukan dafi!

bukan gua xnk kasik tau sme org, tp gua segan, dah la kje gua cikgu yg ganas, da bape ramai student gua kna sekeh dlm kelas,kalo kat luar lebih dr sekeh gua kja kan. kang kalo derang tau gua kje mlm, mana gua nk letak muka ganas gua ni?? lu xpela muka mcm dafi,org tgk pun da tau,gua ni ganas lu tau x, gua gns mcm shuib sepah!
sumpah gua geli tgk luorg peluk masa maharaja lawak, dem!

gua br wat kje ni 2thn, biasala memula sakit ckit, ye la, gua mana biasa bgn2mlm2, gua bukan mcm gengster lain, siang tdo mlm berjg, gua cikgu ma,kalo gua tdo kang bebudak gua kutuk gua mcm cite P ramlee lak. Gua siang jg, mlm tdo, tp sejak 2thn lepas gua asik xcukup tdo je, tp gua ok,xleh wat apa,gua kna gak wat!

Tp gua thn jela sakit gua, bila lepas gua buat tuh, pihak sebelah sana nmpk kepuasan kat muka dia, gua? gua makan hati bila dia leh gelak2kat gua, lu agak2kol 3pg ajak main, gua gns tp gua perlukan beauty sleep gua! I need my beauty sleeepppp (scha kata dlm cite prebet Jamilah! lu org tgk x cite ni, gua tgk cite ni sbb pasal askar, pasal scha ngn pasal nama cite tuh sama nama ngn bos gua! )

kje gua wat ni xyah carik org kat bwh, xyah jual produk, xyah bukak kedai runcit apatah lg bukak restoren, apa yg lu perlukan cuma sedikit kecekalan dan SABAARRRR. Lu sakit mcm mana pun, lu xrlt mcm mana pun, lu kna gak wat,kalo lu rasa xleh handle baik lu jgn join, baik lu pgi jual gelang AC Mizal!

lu mesti kata, alah lu da kawin xpela, wat kje ni, gua bujang lg maa. xsemestinya org yg da kawin, org bujang pun leh, tp kalo org bujang lg la di alu2kan, sbb tade sapa nk marah lu wat kje ni,gua da kawin pun leh wat, lu org bujang,lg la senang. Lg senang kalo org kat umah lu org sme pake spec, confirm derang xnmpk kje apa lu wat, alah mamat sepah amik gmbr fida xpake tudung, pastu upload,alasan rabun! gua mcm nk sepak je fida tu, lu kalo nk pakai tudung, pakai elok2,mamat tuh bukan muhrim, xkn depan tv je kot lu pake tudung,isk gua sepak gak dia ni japg!
*gua xnk letak gmbr dia xpake tudung,cukupla dosa gua pukul org,xyah nk tambah aib org (beriman kan gua!)

walaupun tangan gua penuh ngn calar balar (nk tunjuk kata gns,hahaha) tp ntah, gua xmampu nk melwn, kalo dh ade panggilan, gua mesti kna wat gak, kang gua xwat, xlengkap lak mlm gua. kekadang gua penat gla, tp gua kna gak melyn, kalo gua xlayan, mau merajuk, gua xleh org merajuk2ni, kang gua seligi je, dr gua seligi baik gua layan je.

gua kalo skali gua xde mslh,gua da biasa maaa....
kalo 2x, gua leh thn lg la,tp agak2la sampai 2x lu nk
kalo satu mlm 3kali lu nak, gua pun nk rest gak,lu xpela, gua ni kje,kang gua g kje mata cam zombie,da xgns la, mana ada gengster mata zombie, gangster sme mesti cam aaron aziz,muka licin je pake L0real menexpert! Gua pake garnier tp asal muka gua xmcm fahrin?? mema gua saman gak garnier ni, tipu gua!


ok la,setelah 2thn, gua dedahkan la kje mlm2gua, lu org jgn kutuk gua lepas ni, gua ngn budak ni je gua xgns, ngn student gua mema hentak je!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

gua tdo kol 12 da sebotol dia minum, kol 3 kejut gua soh wat sebotol lg, kol 6 kejut lg wat lg sebotol, dhia insyirah, lenkali diner, ni makan ckit pastu lapo kejut papa soh wat susu.


Gua mema sakit la nk bgn, tp bila dia wat muka mcm ni,adehh, lomah den.
*pas N9 menang aritu,gua ngaku nenek gua adalah mami berasal dr N9, so gua adelah org N9, Hobin jang Hobin!!!


ok la gua nk g sekeh student gua jap, nk buang air g toilet student, toilet staff lu jgn msk,kang gua soh lu kuar pake spender je lu nk?





*ok gua tipu, nenek gua mami penang, N9 dia pun xpenah jejak, hahahaha

0 comments:

Post a Comment