Tuesday, October 11, 2005

Ramadan al-Mubarak


assalamualaikum..
arini dh bape ari kita berpuasa,harap2sume dpt menjalani ibadah berpuasa nie,yg lelaki jgn la tinggal2,yg pun pompuan kalo tertinggal logik la..

6-9/10/2005
Malam tu abis je terawih dengan pantas aku,apis ngan zaal merempit balik ke penang,zaal sampai ipoh je,kira lepak pun sempat gakla sahur kat penang.

Aritu sepanjang tarikh tuh aku balik penang sementara menyambut awal ramadan,alhamdulillah sume ade kat umah,so best la sume leh beborak,jupe ngan abg ipar aku yg latest skali,beborak jap,ok la,leh masuk ngan aku.
nyway awal dlm mggu nie ke,insyaallah aku dapat anak buah baru,abg aku no 2,ank dia sulung nama Muhammad Aiman Faris bin Yaafar (nama anak punya panjang,bapak pendek je nama:P kat gamba tuh) yg ni mintak2pompuan la,so far baru sorang anak buah pompuan(ganas dak nie), aku tgk perut akak aku pun dh mcm kebwh je,mema dah due,raya nnt dpt la ank buah sorg lagi..:)

Thn ni balik umah mema best la,berbuka makan sume best2,untung ade akak yg cikgu masak,akak ipar terel masak gak,ckp je nk ape,sume diorg leh wat..besh2,rasa macam xnk balik je,siap balik leh tapau burger lagi.

k lah aku pun xtau nk tulis ape dah,k lah kang kalo aku terajin ke aku update k.

p/s: 1st time aku letak gamba kat blog nie..huhu

0 comments:

Post a Comment