Tuesday, October 25, 2005

NewBorn Nephew

Selamat berpuasa kat sume,dr ari yg boring je arini tetiba pas akak aku kol kejap td terus aku rasa ap je..emm..dapat ank buah sorang lagi..hehe

++NewBorn++
Td akak aku kol kejap pastu tetiba aku tertanya pasal akak ipar aku yang sarat mengandung tuh,upanya dh bersalin pun ari jumaat lepas,apsalla aku slalu xupdate ngan menda2camni,xde org nk bgtau kot,tp xkisah la,yang penting aku balik raya ni leh main ngan baby baru..nama pun panjang gak macam abg dia, yg ni nama Muhamad Amil Danish bin Yaafar (actually abg aku minat nora danish kot...kalo pompuan mesti nama dh jd nora danish..:P)

edited ::-td aku baca blog sepupu2aku yg kat putrajaya tuh,sume dok ap sbb bakal dapat anak buah sulung,sume tgh bergumbira tuh..hehehe..congrats nyway..:) Yanie and husband dia Abg Eddie mesti dok ceria je nie,tp ade gak yg dok pening kepala nk carik nama yg nk pggl,uncle mamat ngan auntie nana ,2br tau kata pragnent,kalo dh bersalin nnt xtau la cemana..huhu

++presentation++
Ari rabu mggu lepas aku kene presentation network security,mlm tuh pulun la wat slide presentation mana la tau takut xsempat siap..last2pg tu terus flat,xg kelas kul 9 tuh..aku ngan dak2group aku g kelas kul11,ingat lect dh kuar upanya lum kuar,ish...kantoi lak,siap dia ckp kat member aku" hek eleehhh...dok hostel pon dtg lambat.."sengal je masa tuh,kalo ade pasir mau je aku benamkan kepala aku masuk dlm pasir mcm burung unta tuh.huhu
Dh la aku siap pakai formal masa tuh,siap ngan tie lagi,ade gak dak2aku yg kene balik salin bj abb xpakai formal,markah pakaian je 5%,dengan rush2nya sape yg pakai jeans,tshirt sume balik salin bj,alhamdulillah,settle.
gamba tuh:yg pompuan tudung purple tu la lect aku yg paling sempoi..besh

++balik putrajaya++
mlm rabu aku balik putrajaya dengan niat nk berbuka ngan ex-KPMB,ade la dlm 20 org yg dtg berbuka kat Taman Warisan Pertanian,tempat ok tp mknn kureng ckit,yg penting dpt jupe kengkawan actually.:) mase nk balik tuh,NING(dak aku la) dia kje nestle,ape lagi mempromotekanla barang keluaran nestle terbaru,Banana-Nut Clusters,ntahla aku xrasa pun tp mcm best je..pastu g alamanda jap,lepak kat RASA then balik..

tu jela yg xtvt aku wat,xdemenda menarik actully..sebelum terlambat selamat ari raya aidilfitri,maaf zahir dan batin.

0 comments:

Post a Comment