Sunday, October 16, 2005

My Life

arini dh genap 11 ari berpuasa,alhamdulillah sume berjalan lancar,xde penyakit ape yg hinggap kat aku,akceli sejak 2menjak ni rasa macam moral down ckit,nape ntah..nk kata ade masalah..xde lak,maybe aku kene "bersihkan" dan muhasabah diri aku dr wat menda2 xelok ke,arap ari2mendatang lebih baik dr arini.

ntah la weekene ni mcm sengal ckit,xde menda nk wat,nk study malas,esemen pun aku tgk je xsentuh,makin lama makin malas lak...erm...dh la next week ade presentation,test ngan kuiz,mintak2leh la jawab.

sem depan dh nk pratikel lak,dlm amai2budak course aku ni baru 6org dapat tempat,nk kate xterel leh thn gak,xtau la maybe compeny skg ni banyak maleh nk amik dak2intership nie,aku nasib baik dapat tp kat area desa pandan,2pun sebab compeny 2nk pakai pompuan,aku ngan member aku jd bidan terjun je g interview. Hangin tul aku,anta kat 20 company satu pun xreply,kalo xnk pun replyla surat reject,rasa berbaloi ckit..

skg ni aku sahur dh xyah g cafe dah,ade budak ajin masak kat level aku nie,pg tadik makan bubur nasik+cendawan goreng+telur asin+kacang goreng+sayur kangkung masak kicap,layan beb,2mangkuk ayun aku makan..huhu..kenyang2pastu dh smyg subuh tdo balik sedar2dh dkt kol 12tgh ari,huhu..br pas mkn tdo,pastu kecoh perut boroi..wakakakaka

ok lah aku pun xtau nk tulih ape dh nie,untung weekend ni ade tenet..ok slamat.

0 comments:

Post a Comment