Sunday, October 02, 2005

berita seminggu

Pejam celik pejam celik dh dekat sebulan aku xhapdate blog aku yg ntah pape nie. Ni tetiba tergerak ati aku nk update,aku taip la ape yg aku wat dlm mggu lepas..

++ Isnin++
Hurmm...aku g kelas je,xde ape yg menarik..hukhuk

++selasa++
same gak,g kelas je..tp selasa kan ari makan makann fast food, geng2aku pun g lah makan fast food kat bandaraya tampin yg aman damai tuh,kebetullan ari selasa ade potongan 30% kat Kay ef cee,melantak la aku bersama geng2melantak aku..huhu

++rabu++
G kelas cam biasa gak tp saje je rush2 nk balik,abis je kelas kul 7 terus gerak balik putrajaya, kol 9 baru sampai sebab ikut jalan lama,saje je,nk rush2pun watpe.

++khamis++
menyetelkan kerja aku kat KL,pastu leh gak dating ngan awek aku yg dh sebulan xjupe,makin cun lak dia..hehehe

++jumaat++
tdo,bgn,trn bawah,mkn tdo.

++sabtu++
tetiba je acik aku nk wat bbq,dengan xsengajanya dia menjemput amai gakla org,nasib baik banyak hero kat dlm umah tuh,memasing tolongla bakar ayam,beef,hotdog pendek ngan kentang bakar, pastu yanie pu tunjuk bakat wat makaroni, leh thn sedap,pasni leh soh dia wat lagik.

++ahad++
bgn tdo,basuh bj,ptg td terus gerak balik uniKL yg tenang nie. ni dh siap mandi,smyg,makan sambil sms linda,pastu xde kje nk wat baru update website nie.

sesambil taip tuh aku teringat la pulak,mase aku kuar KL aku terjupe ngan member sekolah menengah aku,sempat la lepak mapley ngan dia,ade bape perkataan yg aku masa kitorg dok ngumpat tuh ( ingat laki xde ngumpat ker:P) aku leh guna;
"kalo ko rase ko perlu tegur kawan ko,tegur je,kang kalo xtegur teruk lak"( dia guna loghat penang,kang aku tulis korang xphm lak..huhu)
"dia nk jaga tepi kain aku,tp kain dia sendiri pun ada taik,dhla aku jarang pakai kain..(pastu kitorg gelak sampai sume org tgk,hampes)"


tu jela xtvt aku semggu nie..xde pe yg menarik pun...ok chow

0 comments:

Post a Comment