Thursday, March 17, 2005

MidSemBreak

Actually minggu nie dak2UniKL cuti seminggu semena ngan mid sem break.

last week is the busyest week i ever had,ngan banyak esemen nya,test lagik..nasib baik diorg kasik cuti seminggu. actually cuti ni aku xbalik penang pun sbb nk wat esemen web based programming..so aku lepak umah acik aku jela kat putrajaya. Dok cni pun aku banyak browse web site pastu dengan pertolongan dak mamat a.k.a winter http://silenteve.net aku pun wat la project website nie,pakai php,mySQL ngan apache.

Dlm dok nk wat esemen tu sempat lagik dak mamat upgrade PC dia sempena ngan dia dapat loan ptptn..hehe,dh dia upgrade pc dia aku g dok sebilik pun terasa skali la tempiasnya..huhu
mlm isnin g mines dia beli casing pc baru ngan kipas CPU,sume dkt rm300 gak,dh dia tukar casing aku pun rembat la casing lama dia..lgpun casing aku dh rosak kat depan dia. Pastu tgk2adelak kipas yg terlebih,aku pun amik letak kat dlm pc aku,skg ni ade 5kipas xtermasuk kipas CPU ngan Motherboard,sejuk ckit..skg ni target dpt je loan aku nk tuka kipas CPU,bising la kipas ni..pokemon..dh la tempreture CPU xpenah kurang dr 55'C,sengal jd nya..

xde menda nk cite dh..nnt aku sambung lagik

0 comments:

Post a Comment