Sunday, March 20, 2005

Formula1@Sepang

Td dr pagi aku g litar F1 sepang tgk Formula 1 race..

Nk dijadikan cite,petang semalam tgh dok bz2 wat keje tetiba acu aku yg dok kat nilai tepon sedara aku kata ade 4tiket free,aku dgr je terus excited soh dia simpan kat aku sbb aku ni mema minat dgn sukan2nie..
Dh kata ade 4tiket aku pun anta la msg ke kengkawan aku tanya diorg nk g tgk F1 ke x,malangnya sume berminat tp ade hal g xdapat dielakkan,so aku pn decide la nk g sorang jela..
Dh malam tetiba sedara aku yg keje kat MAS Kargo online YM! da,so aku ajak la,tgk2diank g..fuhh nasib bak ade member yg nk g ngan aku,kalo x sengal g sengsorang.

Pg tadik aku pun bgn awl ckit dr biasa..huhu..sbb janji ngan sedara aku nk sampai kat ERL salak tinggi kol 10,sampai sane dia jemput aku pastu g rumah dia dulu,layan NFSU2 kat PlayStation dia sementara tunggu dia mandi. Dlm kol 11 camtu g umah acu aku amik tiket pastu terus la g Litar sepang,fuhh..at last dpt gak aku masuk sane..mase tuh baru kol 12..masuk je ade race Supercars..layan gak..pas abis supercars ade pertunjukan udara jet MIG,pekak telinga..kuat siot bunyi..pastu aku kuar makan ngan sedara aku dulu,almaklum la makanan&minuman dlm tuh mahalnya tahap cipan..sume jenis air tin satu RM4,dh tu air mineral 500ml un rm4 gak,sengal jdnya..nyway xde minuman or makanan yg dibenarkan dibawak masuk dlm.

Pas isik perut aku masuk la balik kat gate G2,hillstand..masuk dh dgr bunyi bising,mcm jet MIG tadik..tgk jam baru kol 245pm,upanya kete dok panas enjin. Tepat kol 3,race pun start la,mema gemuruh la bunyi dia,nywat hillstand G2 nie bertentangan dgn starting grid,nmpk la kete..best gak. Mase kete lalu kat depan hill tu rasa mcm nk pecah gegendang..dh la banyak biji tp mema best la,pastu baru je masuk pusingan ke 2 camtu kete BAR Honda rosak tul2depan hill yg aku dok,terus la g tgk..best2..huhu, and one more thing,aku nmpk kete BMW ngan Renault xcident mase corner ke starting grid,gempak beb..

conclusionnya..betulla ape org kata,kalo tgk live ni feel dia lain,tgk dlm tv feel dia lain,nk bandingkan feel dia,korang g la tgk sendiri F1 thn depan..huhu

0 comments:

Post a Comment