Sunday, March 06, 2005

GaTheRing & FootBall

lama xupdate sbb aku xde idea nk tulis ape..

semalam bersamaan dgn 5mac05,kitorg dengan jayanya telah mengadakan gathering kat KPMB..xsesia usaha sume AJK yang terlibat,ni sinopsis dia:

kedatangan = majlis start kul 3 tp kul 3 baru ada dalam 20 org,cuak gak sbb janji amai nk datang,nasib baik pengetua support kata first time mema camni..huhu,last2kul4 br perasmian.

sponsor = ktorg dapat tajaan dr 4company, first nestle(sbb ning keje situ,30 hamper), TMnet (sbb puan Tiaq kje ctu,3hmper yg besar2..aku dapat gadget tmnet dr tiaq..hehehe), 7eleven(poksah a.k.a shah klate kje ctu=sponsor belon ngan piring utk game) pastu ED member aku dpt tajaan company dia RM200(beli door gift yang cantik bangattt..!!)

aktiviti =amik gula-gula dlm tepung ngan tresure hunt,best2

asrama= ptg lepas perasmian ngan hi tea,g asrama melawat bilik lama,siap kenal2dak junior lagi,hehe

diner = mkn nasi beryani,ayam masak merah,daging masak kicap, sayur+telur kuah kacang, tembikai,papedom, kek coklat,air oren ngan air mineral..kennyang aku.

lawak = tgh bawak mknn lalu depan kipas angin,banyak papedom yg melayang,aku siap kene bj cik yanti lagi..hehe

dressing = org lain pakai biasa je,apitt pakai formal,siap bj batik,xthn..hehehe

hostel = mlm tuh aku,boy,polis,cipun,pija ngan arshad tdo asrama,sampai kol 3lebh main kad.

walkie-talkie = boy bawak pastu dia pas kat dak pompuan satu,terus la dok beborak ngan dak pompuan..hehe

kengkawan = best jupe kekwn kat cni,dr senior sampai ke junior.

lecturer = 4 org je ada, puan liya,cik azimah,cik mai,ngan cik sham,pastu jemput sama cik yanti(ex-lect KPMB)

cukupla kot,nnt aku cte lagi.

-FOOTBALL lak-
+pg td terus balik dr kolej ke melaka ni,maklumla ade game bola semifinal,game mema seimbang tp team aku dpt belambak peluang,cuma xde luck je
+siap ad gaduh lagi,aku xjoin..hehe
+aku main 10minit je,peha aku kejang,xleh nk lari,ni dok sakit lagi nie
+result kalah 1-2
+striker team aku kene buang padang
+selasa ade game lagik,tentukan tmpt ke3/4,dhla aku ade 3test ari yang sama,CyberLaw, Project Mgmt ngan pengajian malaysia.

dhla tenet kol 12 dh xleh gune,nnt aku sambung.

0 comments:

Post a Comment