Monday, September 27, 2004

weekend yang sangap..

Ape la nasib bebudak kat cni..adeke patut time weekend leh lak diorg x on tenet,ape lagi sangap la semua budak2 yang xbalik..termasuk aku ..huhu ade ape yang menarik kat cni weekend sbb amai sgt budak2 yang balik so xde menda nk wat..aku..huhu tdo jela. semalam baru la meriah ckit sbb ade pertandingan takraw tertutup MICET tp final xberlangsung lagik sbb ape ntah..seperti biasa geng2aku la yang masuk final..apitt&cd,so kitorg pun bodek2la..manela tau dpt mkn free..huhu..
mlm semalam gak ade mlm LAILATUL AFNAN yang bersifat keagamaan tp aku dengan malas dan berat ati pun xg lah...huhu..kul 12 semalam start la study engneerng math,almaklumla ade test arini,tgk2batal lak...pokemon..huhu..
okes la aku nk siap2g kelas nie,kul430 nie..k chow sin

0 comments:

Post a Comment