Thursday, September 02, 2004

mid sem break,merdeka...

lame dh xjenguk web nie,almaklumla bila cuti sem mane la nk ingat update web ke hape ke,dh nama cuti aku cuti tul2la..hehehe.. ape nk cite ekk..mase cuti mid sem aritu aku balik la ke kg kesayangan aku kat penang sana..dh dekat 4bulan aku xbalik sana...dh banyak perubahan yang berlaku kat kg aku tuh..dh siap pun tapak masjid baru kat depan kg aku tuh...

satu benda je yang xberubah..jalan dari dulu berdebu jerk..dh banyak kali org komplen kat YB,mustahil YB xnmpk,dia pun lalu ikut jalan tu ari2..xtaula kalo kete dia kalis debu kot...tp dia sepatutnya alert la dengan keadaan camni,kesian aku tgk org yang naik moto (termasuk aku) kene redah habuk...bapak aku kata YB mesti ada time pape tuh dr syarikat construction tuh,kalo x mesti dh amik tindakan...camne la org kg aku leh time YB yang xleh wat kija...

sepanjang cuti mid sem aku mema lepak kat umah jela,malam kuar g permatang pauh(kawasan wan azizah) pekena char koew tiaw kat sane..perghh....sedapsss gile,aku tiap2 malam rembat 2pinggan..baru 4hinggit,kalo kat kl mau dh 7hinggit..:D

ape lagik keje aku mase cuti..makan tdo jela..buku bawak balik belambak..ingat nk baca pastu mema dok dlm beg jela buku tuh..:D

aku balik cni ari selasa malam ngan member aku..dia kija librarian kat tempat aku..sampai kat melaka dh kul 530pg,kul 9pg dh ada kelas..masak aku..mata merah je g kelas..

arini aku xde kelas sgt..ptg nie ade kelas NOS pastu dh abis..jumaat lepak..
k lah ujan pun dh reda,nk g lunch jap..

0 comments:

Post a Comment