Wednesday, September 15, 2004

Pembetulan Gathering

Setelah diadakan meeting wat kali ke-2 yang bertempat di Cafe UniKL MICET,yang dihadiri oleh ex-student KPMB yang sambung blaja kat cni telah memerima cadangan pengarah projek--SHAAN-- utk menunda gathering kita tuh,(aku rase dia nk tunda sbb xnk tunjuk pipi dia yang bengkak sebab dia baru wat operate gusi..nk gelak pun xleh..hohoho)

Dengan suka atinya aku nk mengumumkan bahawa mini gathering kita kat MINES sabtu ni(18/9) adalah ditunda ke 2/10/2004. Ini kerana terdapat sesetengah team yang xdapat gaji lagi pada time tuh so kalo 2hb sume org dapat gaji&cuti sabtu pertama,datangla beramai2 ke mini gathering yang akan diadakan nnt. peringatan..JGN LUPA BAWA ADIAH YANG BERNILAI ATAS RM2 (RM2.10 pun kira ok la..janji bawak) sebab kita akan adakan acara tukar2 adiah..

back to my diary...
semalam ari yang paling bahagia dalam idup sepanjang kat MICET nie,dapat jugak aku merasa nk main tenet kat dalam bilik,pergh nikmat..dengan kelajuan yang luar biasa,mengalahkan streamyx sbb hanya 3org pakai tenet semalam..aku org ke2:D
dan malam semalam jugak aku dapat chat ngan geng2aku,sape lagik bad ngan mamat la,diorg dh berubah angin dr makan LYECHEEKANG kepada CENDOL, ntah pape ntah..maybe cendol kat medan tu sedap kot,balik ni aku pun nk tryla..(p/s sesapa yang belum try pekena LYECHEEKANG kat medan selera kat PRESINT8 lehla try,sedap siot....rasa macam lyecheekang..wakakakakakaka)

Aku pun sempat la jugak bukak website Bad,mak aii no komen aku bila tgk interface dia yang kale itam pastu line kalo oren(nk ckp keling kang kecik ati member aku tuh..huhu) tp sebenarnya dia penyokong zahid AF tuh,sbb tu orange,nyway member aku sume kate web dia gempak berbanding web farid..wakakakaka.
setalah beberapa bulan dok under development je,lastly geng aku pun siap lawat web dia. http://www.hikarionline.net bukak la pastu kasik komen..hehehehe...

k lah, aku nk sambung wat chapter exam CISCO ni...

0 comments:

Post a Comment