Tuesday, April 21, 2009

CONPEM!!!!

Alhamdulillah....
smlm aku da g ke hospital pakar an-nur kat bangi sana....yela nk conpemkan bini aku ni da tul2pragnent ke pragnency test tuh kasikk result slh ke(yela rm10 je rega,mcm xcaya result kat pregnancy test tuh pun ade gak)..
Pg2da ade meeting so sampai la kol 12 lebih...terus blk umah mkn n g klinik tuh...Ya Allah lembab gla klinik AN-NUR nie...sejam bai aku tggu nk pggl jupe dr je..bukan tggu result ke ape...ko ingat aku tade kje lain ke...nk kata amai ade dlm 4-5 org je...sampai turn bini aku...dr pun tanya la sakit ape...cite punya cite sakit ape(tp xbgtau kata da wat pregnancy test)..dr tu kata kne penyakit buatan org...muahaha....da check urine bini aku...CONPEMMMMM!!! bini gua ngandung....cumanya bla tanya DR tuh kata belum tau bape lama da sbb br sgt lagi, nk wat scan pun xnmpk ape lg....kne dtg lg 3mggu and wat scan...pastu br la tau da bape lama da,...

Adakah bini aku bunting pelamin?? nape aku rasa cam goyang je...tp happy gla...muahaha...demmit...da la li, kje2...


6 comments:

Unknown said...

Daddy! Daddy Lie!! Daddy! Daddy Liee!!

Congrats broo.. sudah jadi bapak eh. Pasni kene panggil bapak Liez la.

aLdriNa said...

hahahaha...tahniah..mahu jadi bapak orang sudah...

beta penjaga taman said...

hohooo XD sonottttt!! sonootttt!! bunting pelamin club nieh.. XD


T.A.H.N.I.A.H!! T.A.H.N.I.A.H!!

nnt gtau lerr perkembangannyerr.. :P
kita exchange2 citerrr.. ngeeeheeee..

apitt said...

tahniah bro... 1 shoot only. hahahahaha...

tilmiz said...

Salam bro. Tahnia la ya. Jadi ayah yg baik. Hebat la bunting pelamin ko nie hehehe

Jali's said...

hhehe...maceh2...

Post a Comment