Monday, April 10, 2006

YaNKesS HuT

lama aku xjenguk blog nie..nyway xde menda yg menarik aku nk update last week..nk update menda kalo dh nama pun kje,kje dan kje..mcm biasa la aku jd pekerja serba boleh..so skg ni pun dok wat kje jela...ade yg berkaitan ade gak yg xde kaitan langsung....busan gle...

arini pun dak2kat umah aku leh kata sme cuti walaupun company xkasik cuti tp aku sebagai pekerja harapan datang la wat kje ckit2..hehe..dok umah pun aku nk wat apa..

ari sabtu lepas,dlm kol 11mlm camtuh tetiba dak bad ajak kuar minum..aku pun bosan dok umah kat putrajaya,so aku pun follow jela..diorg ckp nk minum2je kat yankess hut,bangi tuh,aku dh banyak kali g sane..dak2ni teruja sbb br 2nd time g..hehe...aleh2dak bad nk belanje la...prot yg setengah penuh tros jd kosong bila dgr org nk lanje ni...muahahhahaa...
sampai dh kol 1130pm camtu,terus la awek yg namanya aidil tuh amik pesanan...bad buka je mulut nk lanje,terus masing2order...
menu mlm tuh:
nasi putih
kailan ikan masin (aku pun xtau ape yg besh ngan sayur nie)
cendawan goreng yankess (rasa macam maruku je..muahaha)
tomyam campur (layan gle,sedap)
ikan kerapu 3rasa (besh gak)
fresh orange satu jug

ape lagi,sampai je mknn xsempat nk amik gamba masing2dh start mkn..aku pun rembat jela..besh2..abis mkn pekena rokok sebatang dua..br balik..dlm kol 1am (aku pun xtau la nk kategorikan samaada diner or supper..muahaha)

ok la,aku ade kje ckit la nk kne wat,adeh..busan gle nie...

p/s:network tempat aku ni ade prob ckit la,karang jela aku upload pic kat sane..k

0 comments:

Post a Comment