Thursday, April 13, 2006

sv visit

yesterday aku nye SV dr uniKL dtg kat origin ni wat visit,xde menda sgt pun actually tp aku lak yg cuak..adeh..nape ntah...dlm kol3tuh sir roshidi ngan madam amna sampai opis aku..mase tuh aku ade kat atas..dh ngan pakai pakaian yg xformal..cuak jap aku,cemana la aku leh tersambar bj t je mase nk dtg kje td..hampes tebu..

dlm kol 330pm tuh,after have a meeting ngan sv aku kat company nie,awek receptionist pun kol aku soh trn blk meeting..capai buku log,pakai kasut (kat opis aku pakai selipar je..hehe) br trn..masuk bilik meeting ok la,aku slm ngan sir roshidi..senyum ngan madam amna..kasik buku log aku..memula dia tanya la condition company nie...aku banyak sembang ngan madam amna,roshidi banyak baca buku log aku..pehtu tanya soklan2mengejut...adeh...sib baik aku dh wat preparation mlm tuh..pg pun aku dok ngadap laptop ni,revise balik ape aku dh wat kat company nie...tp xde la aku nk tulis aku cuci aircond lak..kang mema kne balik kat aku la...muahaha

pas sembang2ngan kne soklan2mengejut ngan roshidi,madam amna ckp dia ade hal,nk balik..aku dh lega dah..muahahaha...pastu aku ckp la,sir dok tulih ape dr tadik..upanya ape yg aku wat kat company ni sme dia catat..dekat 2page gak la..muahaha...dh nk balik tuh kebetulan hujan lak kat luar..aku terus dapat idea spontan nk kasik payung company...

bila kasik je madam dh senyum,"ni kasik terus ke nk balik nie"
"madam amik jela,sourvenier dr company nie"
"time kasih.."
"lupalak i nk tanya,sepanjang u kje cni,ade x menda yg kne ngan awk blaja"
"ade tp xde la sme,cuma kne decide which cisco switch yg match ngan spec diorg kasik je"
"ooo..ok,all the best,gud luck...c u on presentation day"
"tks madam"

dia balik je,pergh terus aku ske..naik atas aku lepak jap..terus la ym ngan dak yg layan aku dr pg,share my happiness wif her..xtau la dia layan ke dak..muahaha...i'm done..lega aku..


ni aku dh sengal xtau nk wat ape,xde kje lgsg,mase time ade kje,melambak..ni time xde kje mema xde menda nk wat lgsg la...sampai aku rasa mcm nk balik je nie,tp pk2balik..kalo aku balik pun nk wat ape,bukan ade sape kat umah..dok jela ngadap awek aku ni smbl layan cite ngan vclip dlm awek aku nie..bos pun xkisah je,diorg dok prepare nk g brunei next week..hehehe

ni pro dh keroncong ni,mcm nk kuar mkn je nie..apsal la lmbt nk masa nk abis nie..dh mcm2website aku masuk,layan forum,ngk blog2org..sengal gle...

0 comments:

Post a Comment