Wednesday, September 07, 2005

God bless U Arthur

Actually maybe dh lambat aku nk ucapkan takziah pasal pemergian member aku,mendiang Arthur William Jr yg mati akibat excident kat simpang ke alor gajah.. ntah la petang khamis tu aku baru pas mandi tetiba roomate aku bgtau yg arthur dh xde,terkedu jap,maybe dak2nie dok main je,upanya betul2. sedih la jugak sbb dia selalu tegur aku kalo nmpk aku,bape org je yg pggl aku kamjat,yg lain sume panggil jali,dia salah sorg yg panggil kamjat..
k lah rest in peace my fren..

Mggu nie mema bz ckit la kat asrama sbb assignment berlambak dengan test lagi,rasanya pasni sampai final mema dok bz jela kot,standard la pas mid sem break baru nk bz..hukhuk..

skg ni aku dok layan lagu rossa..roomate aku siap donlod satu album tuh,besh2lagu nya,cute la dia tp ct ngan awek aku lagi cute..hehe..

ok lah..nnt aku tulis lagi..xtau nk tulih ape nie..

0 comments:

Post a Comment