Wednesday, August 31, 2005

Merdeka yg membosankan

selamat menyambut ari merdeka kat sume...

++merdeka++
semalam petang abis kelas dalam kul 7 cemtu baru terpk upanya mlm tu mlm merdeka,pehtu aku terpk mane nk g mlm merdeka nie,last year g KLCC,last 2year g Padang kota lama(penang nun) this year..hampeh xg memana,sengal gila dgn xde sambutan kat alor gajah nie..mema xtau nk wat ape la..last2aku tdo jela,nk nengok konsert pun mane nk carik astro kat asrama nie..sengal2..

dh la arini cuti,so xde kelas lagi sampai ahad,ya Allah ape aku nk wat nie,boring tahap dewa nie..

++wireless LAN++
last week mase aku on d way nk balik UniKL tetiba dpt msg member aku,ckp da ade wireless kat hostel..huhu..excited kejap terus aku merempit kete dr sg buluh ke melaka nie..maklumla mane aku penah pakai wireless lagi,lgpun leh la test laptop aku,kata centerino technology..:P

++akak aku kawen++
alhamdulillah,at last selamat jugak kenduri akak aku akad nikah..best la mase aritu walaupun kenduri kecik tp sekampung jugak yg dtg,jupe la kengkawan yg dh keje,lama la xjupe diorg..kenduri besar bulan 11 nie..
mase akad nikah tu aku g lah masjidnye(kata pas ni turn aku..huhu)aku pun xkenal sgt sape abg ipar aku tu,paling besh mase angkat nikah tuh..mase memula akad tuh suara punyala pelah,sampai saksi kene "tembab" telinga baru dgr,mema kene la akad skali lagi,yg 2nd ok la..
balik je abg ipar aku yg 1st tunjuk,upanya dia rakam pakai HP dia..gelak besar aku,bunyi kipas masjid lagi kuat dr suara dia..:D



ingat aku nk tukar layout baru tp mcm xpandai sgt je nk edit mengedit coding2nie,kang aku copy web site org,,aku edit jela..em..ok gak..:p

0 comments:

Post a Comment