Thursday, October 21, 2004

Ramadhan al-Mubarak

ermm...sory lama xhupdate menda alah nie,bukan sengaja sbb aku balik kampung kat penang sana..lama xbalik..dh balik sampai xingat nk balik cni dah..huhu
sebenarnya aku balik kampung pun sbb nk sambut ramadan je,lagikelas dari ari rabu sampai semalam xde,aku amik kesempatanla nk balik kampung..dr melaka ke penang kalo direct dlm 5jam je..tp disebabkan banyak tempat yang nk kene singgah so cecah la 10 jam naru sampai..huhu...dh la naik kancil je,macam nk patah pinggang aku nie..huhu
10jam dr melaka ke penang..aku balik semalam dari penang ke malaka lagila lama..makan 12 jam..mana xnya..balik ikut jalan lama,singgah kat sungai buluh-sahur,pastu g KUIM-tgk awek2 kat sane..huhu..amai come2..kuang pahala puasa akuh..balik gombak g ampang lak,pick member aku kat sane..macammane xcecah 12 jam..balik kul 11mlm sampai melaka 11pagi-kul 2 ade kelas math lak,pokemon..badan letih bangett..!!!
balik2kat cni aku terus la pasang pc,hampeh tulla tenet lak xde..ape lagik..sangap la akuh dengan ketiadaan tenet..dh la kat umah pun xed tenet gak..huhu

ni perihal aku berbuka puasa semalam..nama tempat tuh TASIK TAMPIN..punyala semangat nk berbuka kat cni..aku pun orderla milo tabur,tomyam daging,telur dadar ngan nasik kosong..pastu dalam kul 655 cemtu pelayan dia datang la anta minumah..milo tabur..yang bangangnya kat ctu..ade ke dia wat milo tabur panas,,jd milo panas la sbb milo larut dlm air panas..pokemonaku leh sabar lagik..pastu dlm kul 7 berbuka la geng2 akuh..sume makanan dah sampai tp nasik kosong aku xsampai lagik,dekat 15minint tggu aku pun tanyala kat pelayan tuh..leh dia ckp nasik baru nk tanak..aku secara spontan pun mengsoundla F**k ko,aku tunggu bejanggut(dh mema aku ade janggut..huhu) baru nk bg tau,dh la mintak milo tabur kasik milo panas..mase amik order bukan main ckp tau buat...tp aku tunggu gak memadangkan perut lapar..huhu
mase time nk bayar aku bayar tomyam,telur ngan air kosong je..pastu aku kata kat akak cashier tuh..lebih kuang halal..dia kata halal..huhu..kira halal la xbayar-baru berbaloi bg aku tunggu lelama..
nk print asemen NOS nie..nnt ade masa aku sambung..
SELAMAT BERPUASA..

0 comments:

Post a Comment