Sunday, October 10, 2004

Nama dALAmBaHasa JePUn

Td aku terbaca la post member aku kat friendster so aku tertarik la nk try kat satu website ni,which is convert ur real name tu Japanese name..ape lagik.satu bilik aku tukar jd nama jepun..huhu
And one thing yag pelik pasal nama aku is how dia tau aku black..pokemon..mayb sebab nama ni lah yang menyebab kan aku gelap..maybe gak ayah aku lupa nk semak nama aku dalam bahasa jepun sebelum kasik nama..

Razali in japan is 黒川 Kurokawa (black river) 明 Akira (bright).-tgk means maksud aku..sadis
Roommate aku:
浜野 Hamano (seaside field) 拓海 Takumi (open sea)-apitt
中村 Nakamura (center of the village) 拓海 Takumi (open sea) -joe
山下 Yamashita (under the mountain) 大輝 Taiki (large radiance*) -wan
*radiance=terel math dak nie sbb tu ade radiance..huhu

sesapae yang nk masuk tgk nama diadalam ngan luar bahasa jepun tgk la kat web nie
http://www.rumandmonkey.com/widgets/toys/namegen

p/s sesape yang nk letak nama anak better tgk makna dlm bahasa arab dan jepun..huhu

0 comments:

Post a Comment