Monday, June 14, 2004

dh lama dah....

ermm....lama na aku xtgk blog ntah hape2ntah nie,taula..nk kata bz xjugak tp aku rasa cam malas je nk tgk blog nie. dua tiga menjak ni badan rasa kuang sihat je,dok batuk jek kengkadang selsema pastu rasa nk demam..jupe doktor dia suwoh minum air masak bebanyak.kembung dh perut minum air masak. last week akak yang kija ngan aku amik cuti, mak dia wat operation..ermmm sape lagik yang nk menanggung kija dia,aku la..aku ckit xpe gak dh tinggal tuh melambak,nasib baik bos aku menolong..nk harap geng2 PTO tuh..ermm hampeh..kalo dtg tgk pun dia akan ckp " zali..akak xsampai ati tgk korang wat keje camni", dh la keje dia aku tlg wat kan, pastu xreti2 nk dtg tolong,kalo ckp camtu sume org leh.

arini aku hambik cuti, memula g klinik doktor xbg cuti aku kencing ckit dapat gak cuti..pagi td sempat la tgk bola FRANCE vs ENGLAND..result dia komfem france menang,team favourite aku tuh..hehehehehe..dalam badan xok tu sempat lagi bangun tgk bola,mane leh xtgk sukan tu cam kehidupan la.minat aku. dh amik cuti sangap lak kat umah,nk msg2 xde org lak nk layan,sume org bz..POKEMON Tulaa..!!

arrghh....esok kija,mesti keja melambak kat atas meja,kalo xde keje pun meja aku sentiasa bersepah,nk cover nnt bos kate aku xde keje lak..hehehhehe..

at last, aku dh decide kene g masuk UniKL tu, dh sume org approach aku g sane,aku mema xleh nk wat ape la..walaupun aku sayang nk benti keje..mane xsayang,keje ok..gaji leh thn..tp apakan daya mema blaja kat Uni ti mema hasrat& cita2 aku dari kecik lagi. Yang penting skg nie aku kene la benti keje, tumpu kat blaja lak..cikai2 ade gak degree..walaupun keje belum tentu ade..:D

k lah aku pun xtau nk tuleh hape dah,nk mandi & semayang maghrib ja..lepas mkn malam kene makan ubat yang 5 jenis tu, isyak pastu tdo la..sok aku kene g keje..jupe lagi ngan akak2RA yang tersayang tuh..hhehehehe

0 comments:

Post a Comment