Saturday, June 26, 2004

apa nk kata

Setelah lama aku xdapat mangupdate website nie..at last arini dapat juga aku tgk2 menda alah nie. Ake sebenarnya diserang penyakit misteri..demam,batuk,tekak,perut..sume serentak.. and arini badan aku sume naik merah,bibir pecah..nk makan pun kene jaga sbb pedih. And semalam satu lagi dugaan menimpa..adakah aku kene denggi,terpaksala minum air 500ml every 1/2 hour,kenyang minum air je tp xpe aku terima jela dugaan,mungkin dengan cara tuh saja aku dapat mangurangkan dosa aku yang berlambak nie..masuk arini dh genap seminggu aku deman,so far aku leh lagi nk jalan ke wat ape ke..makin dekat nk g melaka jd makin risau lak,mintak2 xdela aral yang melintang.

Arini juga merupakan ari last aku keje sebagai PENOLONG PEGAWAI PENYELIDIK kat Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi,sedih lak nk tinggalkan department nie,almaklumla..keje sume dah ok,tp apakan daya impian aku nk sambung blaja lagi besar,insyaalah kalo ade peluang maybe aku akan keje balik kat MOSTI nie..but then sume org cam xcaye aku nk benti keje sebab nk sambung blaja,aku sendiri pun xcaye..tingat kate member aku..bukan sume org yang dh keje sanggup benti keje and futher study,dia sendiri pun xleh nk wat padahal gaji dia lagi ckit daripada aku..

Semalam sempat la chat ngan akak angkat aku kat Cardiff Univ,dia support je suruh blaja,sebab blaja untuk diri sendiri and masa depan sendiri and she's very nice person..thanks akak.

Another hikmah when demam nie,senang nk benti smoking,masuk arini dh genap 10ari aku xsmoking,kiranya banyak la perubahan lepas dapat penyakit pelik nie..cooll...

Mlm ni nk layan konsert AF lak,nk tengok sape kene buang,last 2week xde org kene buang,tgk sume telented..sedara aku sokong bob,dia kata bob contoh org gemuk yang berjaya..wakakakakakaka..k lah..nk kemas barang nk tinggalkan MOSTI ni cepat2,tinggal jela kenangan kat cni,hope unit IRPA still wujud and percubaan SIRIM nk amik IRPA gagal,kalo berjaya geng2 aku kat sana nk keje ape...

k chow.

0 comments:

Post a Comment