Saturday, May 22, 2004

pape laa..

adus...pening gue dua tiga menjak nie..mcm2 keje bos kasik,xkn nk ckp xleh lak kot,kang apa lak kata bos tuh..minggu nie a bit bz la,xdpt nk tgk menda pun, balik keje dah kul 630,lepak jap pastu dlm kul 11 dh tdo..no live.

last 2 days kene panggil ngan prof,aku xtau menda pastu dia ckp suruh bg briefing pasal focal point,aku ckp nk selak dokumen pastu study dlm 20minit baru brief,nasib baik aku xde kene banyak soal. Pastu kuar je bilik bos dh kene pasggil ngan bos kecik tuh,kene wat dokumen meeting kajian RMKe-7,benda dh ade cuma nk compile jela..aku wat slow2,xmo rushing sgt,nnt mcm2benda lak yang kene amend ngan bos. xdan nk siap pun KPP dh panggil kene wat presentation pasal ape ntah,dh tu urgent lak tuh,masak.org yang wat xdatang,demam..ermm...satu bala lak nk godek pc dia..dh la fail bersepah..akhirnya siap gak la menda tuh.

Jumaat aku sambung wat pasal dokumen meeting tuh,pastu ade lak TP baru masuk panggil aku, kak mas and kak mie,dia nk mintak kerjasama pasal dia baru,padahal aku pun baru gak. dh tu Mak aku lak called.ckp dapat uniKL, aku lak konpius nk g ke x, kalo keje pun dok kontrek je,tp gaji masyuk beb..pastu dgr lak bite org atas cakap datuk JJ nk tukar half of our unit ke sirim so org yang kontrek nk wat ape lagi kat sane???

ermm..arini mema xwat menda..aku chat jela..nk wat ape lagik,org sume kalut nk wat psusun file kat sane..aku lepak depan pc..yang KPP baru lak panggil nk suruh aku develop database guna excel..mementang la aku kos IT, padahal aku ni excel fail..aku pun time jela..ckp siap dlm ari selasa sbb dokumen pasal kajian kuar isnin,mane leh siap..dia ok aje..muakakakaka...pastu nk wat ape lagi..tepon la awek,gajut..free beb..:))hehehe

0 comments:

Post a Comment