Tuesday, May 18, 2004

erm...

adus...arini mema ari yang memenatkan la..bukan ape..dlm aku keje ni,arini la first time aku kene attend 2 meeting, satu teknikal kajian RM7 and meeting bahagian..dh tu dua kene involved.,penat seh..
esok kene wat surat edaran untuk panggil org meeting steering committee,actually dh siap pastu nape ntah bos aku amend balik,biasala keling..wakakakaka..kiranya aku mema xde menda nk wat la..dok meeting jela arini...

semalam aku nk tulis tp xde masa lak..semalam lagik tension..aku dh siap kemas beg nk balik..nep ntah bos aku panggil suwoh wat dokumen pasal meeting kajian tuh..dh tu keje tu sepatutnya PTO yang buat tp xleh la nk kata ape..PTO tempat aku tu leh disamakan dengan penolong pengarah la..diorg mema otai..dh tu aku ngan akak mas yang kene wat dokumen..bayangkan la seari kene wat dokumen esok tu dh meeting..mane nngan nk wat minit,photostate,tagging..banyak la kijanya..kene wat 15 folder..masak aku.
balik keje dh dekat kul 7,astu lepas maghrib terus aku tdo sampai kul 9,tu pun nasib baik awek aku kejut,,kalo x...ermm..pepaham jela.

esok kalo aku ajin aku tulis lagi hape yang aku wat..k chow sin..nk mandi nie

0 comments:

Post a Comment