Friday, November 05, 2004

best dan xbest..

dh lame xleh nk bukak tenet nie,kat asrama pun xde tenet..sangap giler..

arini aku dapat carry mark engineering mathematic,fuh..sungguh xdisangka dapat la gak 44.5/60 kira ok la,dari target aku,budget dapat rendah jer,almaklumla test ke ape ke sume aku copy org punya je,dlm satu soalan pun dh pening..tp dh 44.5 pun dh kira ok la,second highest dalam kelas aku,(paling tinggi 48._) so bangga gak akuh..huhu

Ni aku ade final test chapter 1 CCNA (cisco ape ntah..huhu) ni baru abis wat final tu yang dok update nie. soalan dah dapat awl but then lupe lak nk edit and carik jawapan yang betul,so dapat la 84.6-paling tinggi tuh dalam kelas tuh,ade 2org je yang dapat markah banyak tuh..huhu

ok lah aku ade menda nk wat nie-wat ape lagik main YM! la,sume tgh dok bergumbira sbb sume lepas..

k lah chow

0 comments:

Post a Comment