Saturday, December 25, 2010

Sept, Oct, Nov and Dec

haha, lama gla kot aku xupdate blog ni.

ape aku wat sepanjang 4bulan ni, mema aku sendiri pun da lupa kata aku ade blog.

actually cemana aku leh tingat blk kat blog aku ni? sejak satu ari dlm kelas operating system administration 1, using windows 2003 server, so ade la kna wat server2bagai, skali cite pasal ftp, and aku biasala kalo da ngaja sure terlalut sampai cite pasal blog bagai. siap leh cite cemana nk wat duit pakai blog g, hehe

ermm, september bulan 9, aku pun da lupa ape aku wat, dem. tu la masalah bila ko nk update blog tp yg 3bulan lepas punya..hehe
eh bulan 9 raya puasa kan?

bulan 10
biasa la, bila class da start, banyak la menda nk kna wat. bukan takat nk ngaja je, ade la menda2lain gak nk kna wat. so mema dr bulan 9 keatas tuh aku mema bz je:P

bulan 11
ni bulan paling best, sbb raya aji satu halla..hehe
bulan ni gak aku n geng lect kat gmi g cisco symposium kat langkawi, best la sbb aku pn da tggl menda ni da lama, dekat 4thn lebih da, jupe blk lect2lama, kenal2dengan awek2yg terel cisco...awek je, yg laki kerek so xyah amik port...ngahaha
actually, aku ni nama je org penang, tp mema aku xpenah pun smpai langkawi :P so bila ada event kat langkawi ni secara xsengaja aku pun amikla peluang nk berjalan taapiiii adoo..nk berjalan celah mana, sampai je langkawi, g sheraton, pastu da ptg da start event, 2nd day full blast, satu hari, amik ko.
last day tu abis da kol 1, lunch sesiap pastu br g jejalan langkawi :P mema aku da plan ngn budak2nk amik flight lmbt ckit, so ade la masa nk berjalan kejap:P sewa kete, g jejln jap kat langkawi, sib ade gps :P

bulan 12.
bulan paling bz, dengan nk marking paper students, pastu adik aku pun time2tuh la nk kawin, birthday ank aku lg, banyak menda la bulan12 ni. ok kita start dengan adik aku kawin, kat paroi 11/12/2010, da sah2aku je yg ade kat kl ni, jd waris keras la utk belah cni. pastu 18/12/2010 lak kenduri belah penang, mema agak penat tp best sbb mema unik ckit kali ni, lgpun masak pakai kampung. nasi merah kukus, mema xdak juai punya.

mlm kenduri,lepas da abis sme da, ape lg, aku,bini aku n ank aku cabut la g makan char koew tiaw telur ayam dibasuh:P sorg 2 pinggan :P aku da xcya da kalo tulis char koey tiaw pulau mutiara ke ape, konpem bukan penang mai punya..:P

ok tu je update utk 4bulan, pasni aku akan cuba update dengan lebih kerap lg :P

p/s gmbr sme dlm BB aku, nnt la aku upload :P

0 comments:

Post a Comment