Thursday, February 19, 2009

sajo yo

haha....arini kelas ptg je..so tade menda la aku nk wat sangat pun..padahal malas..exam paper 5set kne wat satu menda pun aku xsentuh lagi..malas2..demmit..
Dengan tenet yang sesuka ati je nk ade ke tade...mema nk wat ape pun mls..even nk ngk bc paper pun malas...hehe

actually 2-3 menjak ni budak2aku sme dok gla main facebook..so aku dengan sukanya pun join la facebook..nmpk cam rajin nk bukak padahal friendster pun sebulan skali je bukak...muahaha...



Satu menda lagi yg aku ngh dok mengetest skg ni browser br dr google..chrome nama dia...
-->agak ringan dr firefox la...
-->pastu leh export je cache ke bookmark masuk ke chrome ni...
-->once ko bukak je chrome ni dia terus kuar most visited page in thumbnail..aku ske sbb aku mema bukak web yg sama je satu ari...muahahaha
-->xoknya korang xleh nk mengedit kale2kasik lawa ckit je..kalo firefox ade plug-in leh kasik tab tuh lawo ckit..hehe..ni plain jo kale dia..sky blue.kalo yg ado pun leh tuka the whole theme..tp yg aku ske dia ringan dr firefox..huhu

kalo nk donlod, ko bukak je uncle G tuh, tayep chrome..conpem kuar..hehe



tenet mcm siot la..penat den karang 360 patah perkataan..bla nk publish je skali tenet poblem..pantek tulla...demmit..
da la tade mood da den nk ngrang blk...nnt la aku update pasal minah2acheh kat atas umah aku yg basuh bj xreti2nk perah...siap ngn gmbr...br trill ckit...muahahaha...
Pasal jemputan kawin ke kenduri kawin aku pun nnt la aku update lik...hehe...

chalos adidosss...

0 comments:

Post a Comment