Monday, July 11, 2005

kembali ke utan..

Adus..dh bertahun rasanya aku xhapdated website nie,balik kg bz xckit kene jg anak buah,rindu lak kat dia.

Nyway aku xdpt nk sambung sms punya cite sbb laptop aku ni aku xinstall office lagik,ni pun updated kat umah mak sedara aku kat nilai nie. Xde menda ape aku nk cite sbb masa cuti aku penuhkan masa dok main ngan ank buah aku,pastu kemas umah ngan wat la keje kat umah aku tuh sesikit,kalo xde keje sgt pun aku tdo jela..hehehe

Aku balik ke tempat aku awal ckit sbb aku kene jd facie utk dak2yang masuk sessi julai 2005,diorg sume best..aku memula ingat ade la yang akan ikut kepala sendiri tp bila dh handle diorg mema senang la nk handle,dgr ckp..lgpun mostly dak2baru pas SPM,mema baik je,xpenah aku rasa orientasi yang best camni..huhu

Aku dh register kat faculty aku,so skg nie aku sah sebagai pelajar sem5,result unofficial dh dpt tp result official lum dapat...GPA aku dpt la 3.56 tp pelik gak sbb CGPA aku down 3.47, padahal sem lepas aku dapat 3.50,ntah la..aku tanya lecturer pun diorg xbrani ckp pape sbb slip aku lum kuar,panas je..

Emm...lupa lak nk inform kat korang,aku dah angkat laptop baru,mema kering terus pas angkat laptop tuh,harga 4500 but then dpt kurang sampai 4100,aku xkira la ape org nk ckp yg penting aku puas ati dengan laptop tuh,sume spec yg aku nk ade cam DVD RW+-, graphic card nVIDIA 128mb, RAM 512, HDD 60Gb, Card reader 6 in 1, memacam la..nk senang buka pakcik google search Acer travelmate 4150Lmi,masyuk beb.

Klah aku pun dh nk tdo nie,sok pepagi kene g semban nk tumpang member aku balik tmpt blaja aku,k have a nice day..papehal nnt aku hapdated lagik.

0 comments:

Post a Comment