Saturday, May 28, 2005

Saje..hehehe

catatan arini:
nape aku selsema,bersin ngan pening2nie..nk kate aku morning sickness,aku mane ade bini lagi..huhu,adakah aku akan demam buat pertama kali kat uniKL nie,ke saje nk demam2mase final xm nie...arrrghh...tertekan aku,nk bc menda pun sure xmasuk..tensi2.
Ingat nk bgn lmbt ckit,last2lalat dok wat tarian mak yong kat atas muka aku ngan roomate aku,secara xsengaja aku pun terpaksa bgn..presure2

arini xnk la sambung kasik korang bc sms punya cite..aku nk kasik korang baca menda 18sx ckit..ni utk org2yg suka main friendster..huhu


aku copy dr member aku punya testi kat friendster:

Perbezaaan testis dgn testi:

-Testi wujud dalam bentuk perkataan
tetapi testis wujud dalam bentuk organ
dalaman.

-Testi sering diminta oleh kawan-
kawan tetapi testis tidak perlu diminta
kerana semua lelaki memilikinya.

-Testi hanya ada dalam Friendster
tetapi testis hanya ada dalam tubuh
badan.

-Testi boleh ditulis panjang panjang
tetapi testis tidak boleh ditulis panjang
panjang kerana testis hanya ada 6
huruf.

-Testi hanya kata2 semata2 tetapi
testis boleh mengelukan lidah
pompuan yg ingin berkata2.

-Testi mesti di approve kan oleh
penerimanya tetapi testis tidak
perlu..sebab testis tidak boleh diberi
atau dipinjamkan,apalagi dijual di
pasar-pasar malam.

0 comments:

Post a Comment