Monday, August 09, 2004

Fun and sad

ermm...dh lama xtgk blog nie,ingat nk update mase weekend tp weekend ni lak antara yang terbz sepanjang weekend kat unikl nie. Ari sabtu aku g kenduri umah cik liya(lecturer akuh) yang kiut miut tuh..:) kitorg gerak kul 10 camtu dr unikl nie,,umah cik liya kat semban jerk..geng2 yang g rombongan ngan aku..apitt,paeh,zik, ijal..yang join kat semban..idan ngan tiung(siap bawak awek..hehehe..) dlm kul 12 lebih sampai gak kat umah cik liya..jupe la geng2 lama kat kolej dulu..amai la,sume ada tp yang pelik batch aku amai laki yang datang..konpius kejap. Pastu jupe la cik liya..siap masuk bilik pengantin tuh,kat luar xleh nk lebih2..:D lepas dh amik gambar,gelak malak ngan lecturer aku,cik yanti pun ade gak..kira cam reunion lak..:) overview kenduri..khemah je ada 5,korang pk sendiri la bape ratus ribu jemputannya..almaklumla anak sulung kawin..:)

Balik kenduri kitrg lepak jap kat terminal 1 pastu baru balik taboh naning..sampai dh kul 6,mandi semayang pasu 630 g MITC lak ade konsert nasyeed..start konsert kul 830..amai la gak artis yang popular cam IN TEAM&UNIC pastu ade AKBAR BROTHERS ngan MESTICA..enjoy la. balik konsert member akuh si apitt ngadu sakit perut..aku pun lanje la burger kat dia,dia lanje air..pastu sampai kat asrama pun dia ngadu sakit perut lagi,aku budget lapar la..

Pagi ahad dak apitt makin teruk tp sempat lagik wat lawak bangang dia tuh,budak2 sume ingat dia saja je wat sakit perut..tgk2 dia maik teruk..bomoh dr kelantan pun xdpt kenalpasti ape sakit dia..dlm kul 2camtu ijal bawak dia g klinik..dr susprct dia appendiks..balik hostel terus g spital melaka,cd teman..masuk je spital terus kene tahan..siap muntah 3x kat wad kecemasan tuh..rugi lanje burger..kuar balik..:) kitorg kat hostel xleh nk g sbb ade kelas..dgr2 cite,pagi ni dia operate buang appendiks tuh..mintak2la ok..sape2 yang baca tu doa2la mintak dia ok..

aku nk sambung wat math nie,pening la...k nnt akuh sambung..

1 comments:

ladywada said...

sembuhkanlah apitt.. amin..

Post a Comment